Корисні посилання

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання: Платформи Moodle (https://moodle.org/, Google Classroom (https://classroom.google. Com), G Suite for Education (https://gsuite.google.com/intl/uk/) Zoom (zoom.us/download) — сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Відеоконференції можна проводити також за допомогою Microsoft Teams, Google Meet, Skype ClassDojo (https://www.classdojo.com/uk-ua/signup Classtime (https://www.classtime.com/uk/) LearningApps.org (LearningApps.org) Padlet.com – це віртуальна дошка, на якій можна розміщувати окремі плитки-дописи з текстовою інформацією, гіперпосиланнями, зображеннями, прикріплювати файли, аудіо-, відеозаписи. В інтернеті доступні досить багато відеороликів, які розкривають теми шкільної програми, зокрема канал Міністерства освіти України https://www.youtube.com/c/MONUKRAINE, курси платформ Prometheus https://prometheus.org.ua/, EdEra https://www.ed-era.com/ та інші джерела. «Всеукраїнська школа онлайн» за посиланням: https://bit. ly/2XT6BlA . Онлайн-дошки Прикладами цифрових сервісів онлайн-дошок є https:// jamboard.google.com/ та https://miro.com/app/ Тести www.classtime.com/uk/ Однією з найдоступніших платформ для створення практичних вправ є https://learningapps.org/, а для надання формувального зворотного зв’язку існує спеціалізований сервіс https://goformative.com/ Цікаві можливості розробляти різноманітні інтерактивні вправи на основі флеш-карток надають сайти https://www.studystack.com/ та https://quizlet.com/ Популярними сервісами миттєвих опитувань є https://kahoot.com/, https://www.mentimeter.com/, https://www.polleverywhere.com/ Цифрова творчість учнів Об’єктами цифрової творчості учнів можуть бути: 1. карти понять (https://www.mindmeister.com/); 2. комікси (https://www.storyboardthat.com/); 3. блоги (https://www.blogger.com/); 4. програми (https://scratch.mit.edu/); 5. інфографіка (https://www.canva.com/); 6. анотовані зображення (https://www.thinglink.com/); 7. флеш-картки, власні тести тощо. Цікавим може бути завдання створити уявну сторінку в соціальній мережі для персонажа книги (так званий фейкбук https://www.classtools.net/FB/home-page) або переказати сюжет історії, використовуючи емотикони

Немає коментарів:

Дописати коментар